Članek

Zmanjšanja smrtnost zaradi diabetesa

Kampanja Bodi odličnjak!

Presenečeni smo bili kako hitro je minilo 12 let. Leta 2012 je Slovenijo namreč, v eni prvih javno-osveščevalnih akcij, z velikih jumbo plakatov nagovoril Matjaž Javšnik in sicer z, sedaj že ikoničnim, rekom »ne vrži puške v sladkorni trs«!

Tako se je rodila nacionalna kampanja za omejevanja bremena diabetesa Bodi odličnjak!, ki je bila slovenski odgovor na svetovne težnje po drugačnem spoprijemanju s to težko in neozdravljivo boleznijo.


Kampanja je zasnovana skladno z izhodišči Nacionalnega programa za obvladovanje
sladkorne bolezni (NPOSB) in je del strategije Programov javnega zdravja, ki jih podpira Ministrstvo za zdravje.


Tekom kampanje smo dosegli vrtoglave številke dosega predvsem zavoljo kvalitetnih partnerstev, brez katerih vse to ne bi bilo mogoče. Tako smo se lotili enega največjih založniških projektov pri nas – izdajo visokonakladnega časopisa DIABETES, kampanja se je kot prva pojavila na velikih plakatnih mestih, na bencinskih servisih, lekarnah, društvih diabetikov, na televiziji, radiju in celo na avtobusih, prvi pa smo v drese kake kampanje oblekli tudi športnike na tekmah. Akcija na tekmi med Olimpijo in Domžalami bo šla tako za večno v anale športno-zdravstvene zgodovine.

Zaradi vseh teh aktivnosti z veseljem beremo o številkah o zmanjševanju smrtnosti zaradi diabetesa po letu 2012.

Ne bomo se preveč ozirali nazaj, gledamo naprej in tako ostajamo zvesti zavezi, da bomo še naprej najglasnejši promotor pri opozarjanju na pasti diabetesa v Sloveniji, kar pa ne bi bilo mogoče brez naših partnerjev, ki so z nami že od samih začetkov
in so vsak na svoj način prispevali, da so sporočila kampanje dosegla celo Slovenijo.

#Novice #MedicinaInPreventiva #kampanjabodiodličnjak #ministrstvozazdravje #sladkornabolezen #ObvladovanjeSladkorneBolezni #BoehringerIngelheim #javnizavodlekarneljubljana #Petrol