Kako do več kalija?

Eden največjih problemov sodobne prehrane v zahodnem svetu je preveč natrija in premalo kalija. Študije navajajo, da povečanje deleža kalija in zmanjšanje uživanja soli, oz. natrija omeji tveganje srčnega infarkta za 21 odstotkov.  

Kalij je tisti mineral, ki ščiti krvne žile pred škodo, ki jo z oksidacijo povzročajo prosti radikali.  S kalijem bogate so banane, kar je znano, manj pa vemo, katera živila v naši prehrani so še bogatejši viri kalija.  Sladek krompir, fižol, jogurt in školjke so bogati s kalijem, za diabetike pa je pomembno tudi, da so vsa omenjena živila zaradi nižjega glikemičnega indeksa zaželena tudi v diabetični prehrani.

 

Sladek krompir = 694 mg

Fižol = 600 mg

Jogurt = 579 mg

Školjke = 534 mg

Krompir = 421 mg

Banana = 400 mg kalija

 

Komentarji

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.