Odgovarja diabetolog Damjan Justinek, dr.med.

 
 
 

 
 
 

 
 
 

Priporoči stran prijatelju

 
 
 

 
Razvrsti po:
 
  • Št. komentarjev 0

    21.11.2011

    Problem z tabletami

    Avtor vprašanja: Matjaž J.
    Na vas se obračam s vprašanjem glede moje bolezni, diabetes tip 2. Glede na to, da pri višini 167 cm tehtam okoli 60 kg ( star sem 42 let ) in sem v vsakdanjem življenju precej aktiven ( ne v športnem smislu ), me zanima, kaj je vzrok moji bolezni?
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    17.11.2011

    Ali je je 9 mmol/l že diabetes?

    Avtor vprašanja: Avuštin
    Pred tremi leti sem bil pri zdravniku zaradi poškodbe prsta. Napravil mi je test krvi. Vse je bilo v redu razen sladkorja, ki se je dvignil na 16 mmol/l. Zdravnik mi je svetoval dieto. Po treh mesecih diete...
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    17.11.2011

    Ali so naravna sladila dovoljena?

    Avtor vprašanja: Tjaša Ž.
    Moji 3letni nečakinji so letos diagnosticirali sladkorno bolezen in sedaj se navaja na življenje z inzulinsko črpalko in popolnoma spremenjene življenjske navade. Ker se bliža veseli december...
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    15.11.2011

    Ali moram inzulin zamenjati?

    Avtor vprašanja: Jerše M.
    Moj krvni sladkor je bil 12.novembra 2 uri po večerji 9,2 mmol/L, danes zjutraj po Lantusu 23 enot pa 11,8 mmol/L. Moram povedati, da je bil inzulin ves čas v hladilniku...
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    14.11.2011

    Zakaj Lantus ne deluje?

    Avtor vprašanja: Jerše M.
    Zakaj mi inzulin Lantus ne deluje več, medtem ko mi Actrapid deluje ustrezno. Po Lantusu zvečer 24 enot je zjutraj krvni slakor samo za eno ali 2 enoti nižji. Krvni sladkor imam recimo zvečer 2 uri po večerji 9,8 mmol/L...
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    08.11.2011

    Krvni sladkor na tešče je bil 28 mmol/l, kako naprej, morebitne posledice?

    Avtor vprašanja: Sabina Š.J.
    Pri možu je zdravnica kontrolirala krvni sladkor januarja in je bil 5,4 mmol/l. Mož je star 38 let, jemlje tablete za hipertenzijo, zaradi nesreče pred 18 leti ima samo eno ledvico in amputirani obe nogi pod kolenom, pred tremi leti je imel akutno psihozo, terapijo je jemal 6 mesecev ,potem je letos do avgusta bil v redu, takrat ga je začela mučiti nespečnost in stres v službi. Začne jemati Zyprexo najmanjšo dozo.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    31.10.2011

    Nihanje inzulina

    Avtor vprašanja: Majda A.
    Zanima me, kaj se dogaja z možem, ki je diabetik že 20 let, ima zdravila in injekcije levemir, zadnje čase pa mu sladkor zelo niha (pade pod 2,5), obnašati se začne čudno in deluje odsotno (ne ve, kaj se okoli dogaja). Ko mu dam kocko sladkorja, da mu sladkor naraste, potem počasi postane vredu. To se mu sedaj dogaja cca. 2 meseca vsaj 1x na teden, resnično nevem kaj naj naredim? Na kontrolah pravijo, da je vse ok, a vem da ni, kajti to se prej ni nikoli v 20 letih dogajalo.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 1

    19.10.2011

    Diabetična retinopatija

    Avtor vprašanja: Tanja
    Pred časom je v mojem izvidu pisalo: astigmatizem,začetna neproliferativna diabetična retinopatija. Sem sladkorni bolnik tipa 1 že 16 let. Prebrala sem nekaj o zdravljenju retinopatije in me zanima, kdaj si primeren kandidat za zdravljenje oz. kakšni so pogoji. Vidim tudi liso oz. piko na enem očesu in me zanima ali se s tem postopkom zdravljenja to ozdravi/popravi. Pregled imam šele januarja ampak bi se rada prej pozanimala o bolezni/stanju. Hvala za odgovor
    Več o ...
     
 
Prvi3940414243ZadnjiVsi
 
 

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.