Ne prezriteVsi zapisi

 
 
 
 

Vsi članki

 
 
 

 
 
 

 
 
 

Zabavna vadba s hula hoop obročem!

Ste mislili, da vadba ne more biti zabavna? Potem zagotovo še niste poizkusili treninga s hula hoop obročem. Na prvi pogled otroško lahka vaja nam lahko po nekaj minutah vrtenja kar precej dvigne naš srčni utrip in popestri našo vsakodnevno gibalno rutino.
Po znanih podatkih naj bi obroč uporabljali tako otroci kot odrasli že 500 let pred našim štetjem. Svojo prepoznavnost in slavo je zopet obudil v poznih 50-ih letih 20. stoletja, ko je obnorel številne otroke in dekleta, ter postal prava modna muha. Tudi dandanes se lahko udeležite številnih vodenih treningov z navadnim ali obteženim hula hoop obročem ali pa obroč preprosto zavrtite kar sredi dnevne sobe.

Koristi vadbe z obročem
Vadba z obročem predstavlja intenziven kardio trening, s katerim krepimo mišice trupa, rok in spodnjega dela telesa, hkrati pa izgubimo tudi kar nekaj kalorij. Primerjamo ga lahko z drugimi plesnimi dejavnostmi in tako s 30-minutnim vrtenjem hula hoop obroča ženske porabijo približno 165 kcal, moški pa 200 kcal. Z daljšim, ponavljajočim vrtenjem hula hoopa in primerno prehrano takšna vadba pripomore k izgubi odvečnih centimetrov okrog pasu in bokov. Okrepimo naše trebušne mišice, mišice spodnjega dela telesa, kolka in izboljšamo gibljivost v bokih. Še več, z njo izboljšamo naše ravnotežje in popravimo telesno držo. Med izvajanjem se pospeši tudi prekrvavitev, posledično izboljšamo pretok kisika po celem telesu in zmanjšamo tveganje za bolezni srca, sladkorne bolezni, izboljšamo raven holesterolain delovanje možganov. Seveda se bomo ob ritmih glasbe in miganju z boki tudi dodobra nasmejali, izboljšali naše razpoloženje in zmanjšali nivo stresa.

Dobro je vedeti
Preden pričnete z vadbo, vam predstavljamo še nekaj koristnih nasvetov. Sprva morate izbrati primerno velikost obroča glede na svojo višino in obseg pasu. Velja, da višji in širši kot smo, večji obroč moramo izbrati. Hkrati večji in težji kot bo naš obroč, počasneje se bo vrtel in lažje ga bo kontrolirati. Na trgu se pojavlja kar nekaj različic hula hoop obročev, od tistih klasičnih do obteženih in plesnih obročev, vendar za vse začetnike priporočamo, da sprva posežejo po navadnem obroču in najprej osvojijo potrebne gibe. Desničarji lažje vrtijo obroč v smeri proti urinemu kazalcu in obratno. Oblačila naj ne bodo ohlapna, saj vas lahko ovirajo pri vrtenju obroča, zato raje pokažite svojo postavo in oblecite kaj bolj oprijetega.

Kako začeti?
Sprva poskrbimo, da imamo okoli sebe dovolj prostora, v naših rokah pa primeren obroč. Nato se postavimo v oporo z eno nogo malce naprej, drugo pa malenkost nazaj. Hula hoop prislonimo na ledveni del hrbta in ga odločno zavrtimo v stran. Zdaj samo še priključimo zibanje bokov naprej in nazaj. Predvsem na začetku nam bo obroč morda kaj hitro pristal na tleh, vendar ne obupajmo! Vaja dela mojstra, hkrati pa s pobiranjem obroča s tal ravno tako telovadimo. Ko osvojite osnovno tehniko, lahko dodate še gibanje rok, se premikate po prostoru ali pa na svojo najljubšo glasbo sestavite koreografijo. Najbolj spretni si lahko obroč tudi obtežijo.
Brez skrbi, smeha in izzivov pri hula hoop vadbi nikoli ne zmanjka. Zato brž prebrskajte kje v otroški sobi ali na zaprašenem podstrešju stoji vaš hula hoop obroč in zavrtite boke v ritmih vaše najljubše glasbe še danes!

 

Komentarji

 
 
 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.