Ne prezriteVsi zapisi

 
 
 
 

Vsi članki

 
 
 

 
 
 

 
 
 

O morebitni škodljivi povezavi R Slovenije s Svetovno zdravstveno organizacijo

Javno pismo ministru za zdravje in vodji direktorata za javno zdravje o morebitni škodljivi povezavi R Slovenije s Svetovno zdravstveno organizacijo/WHO

Spodaj podpisana Darja Lovšin, stanujoča na zgornjem naslovu, državljanka R Slovenije naslavljam na odgovorno osebo/organ Ministrstva R Slovenije za zdravje naslednje vprašanje:

Ali je Republika Slovenija, oz. katerakoli njena javna agencija po letu 2017 podpisala s Svetovno zdravstveno organizacijo kakšen sporazum/dogovor, iz katerega bi lahko izhajalo, da smo pri izvajanju ukrepov zoper bolezen covid nesamostojni ali kakorkoli odvisni od te organizacije?

Obstaja namreč utemeljena skrb, da ima Svetovna zdravstvena organizacija, oz. njen generalni sekretar take pristojnosti, ki niso v skladu z obče veljavnimi pravnimi normami in obče človeškim interesom. Obstaja utemeljen sum, da lahko pri varovanju zdravja ozka skupina ljudi iz te organizacije vpliva na nacionalne države, kar je v nasprotju s suverenostjo držav.

Obrazložitev
1. Obstaja utemeljen sum, da WHO deluje kot korporativna agencija, odkar so v imenu zaščite zdravja svetovnega prebivalstva leta 2014 spremenili 3. izdajo Mednarodnih zdravstvenih pravil (International Health Regulation). S pričetkom njihove uveljavitve leta 2016 se je zaščita zdravja spremenila v diktat, saj lahko generalni sekretar sam odloča, denimo, o prodaji cepiv in PCR testov. Tako ne velja več, da je potrebno dovoljenje klinikov, kot je bilo veljavno pred tem. Edini dve državi, ki sta izvzeti iz te skrajno sporne obveze oz. diktata sta ZDA in Iran.
2. Obstaja utemeljen sum, da je do te zadnje spremembe krovnega dokumenta, ki zadeva zdravje svetovnega prebivalstva (prvič so ga države podpisale leta 1965) prišlo zaradi partikularnega interesa posameznika, fizične osebe. Taista fizična oseba je leta 2017 zahtevala, da postane član upravnega odbora WHO. Do tega ni prišlo, vprašanje zakaj, ker javnost z zapisnikom seje upravnega odbora, ko so o tem odločali, ni seznanjena. Vsekakor imajo pravico do zastopanosti v upravnem odboru WHO samo države, ne pa posameznik.
3. Ker do sprejema v upravni odbor WHO vendarle ni prišlo, je leta 2017 začela WHO skupaj s to fizično osebo podpisovati bilateralne sporazume s posameznimi državami. Prva država, s katero je bil podpisan tak sporazum je bila Švica, oz. njihova agencija za zdravila Swissmedic, ki ima podobno vlogo kot ameriška uprava za hrano in zdravila/FDA ali slovenska agencija za zdravila in medicinske pripomočke /JAZMP.
4. Izredno stanje v državah po razglasitvi epidemije covid je med drugim utemeljeno tudi v spremenjeni definiciji pojma pandemija. Medtem, ko je bil do leta 2009 pogoj za razglasitev pandemije delež obolelih IN umrlih, je po novi definiciji pandemija samo še »bolezen, ki se širi po svetu«. Smrtnost ni več pogoj. Po tej definiciji se lahko vsaka gripa razglasi za pandemijo in se po državah skladno z uredbo WHO uvaja izredno stanje.
5. V omenjenem aktu WHO je spremenjena tudi definicija imunosti. Po novem je edina imunost, ki nam še pripada pridobljena s cepljenjem. Ta opredelitev je skrajno sporna in jo je potrebno ukiniti ter nadalje izvajati preventivne programe za krepitev zdravja, s katerimi krepimo svoj imunski sistem, že odkar vemo, da lahko za svoje zdravje sami naredimo največ. Programe krepitve zdravja podpira tudi ministrstvo za zdravje.
6. Vemo, da obstaja poceni zdravilo, ki se je izkazalo za izredno učinkovito pri preventivi in zdravljenju covida, vendar ni WHO naredila popolnoma nič, da bi protokol zdravljenja s tem zdravilom postal rutinski v vseh državah. Zato lahko sklepamo, da so odločitve WHO, ki so kljub masovnemu kršenju človekovih pravic, še vedno zgolj na strani cepljenja, pristranske, nestrokovne in jih Sloveniji ni treba upoštevati.
Ker obstaja utemeljen sum, da WHO zaradi partikularnega interesa favorizira cepljenje, pri čemer vse več vodilnih svetovnih ekspertov javno izraža skrajno zaskrbljenost nad izvajanjem nepreverjenih medicinskih postopkov na ljudeh, je naloga Ministrstva R Slovenije za zdravje, da nemudoma stori potrebne korake in zaščiti zdravje državljanov R Slovenije.
Pričakujem odgovor v 20-ih delovnih dneh, sicer se bom obrnila na informacijskega pooblaščenca.

S spoštovanjem!

V Ljubljani, 14. april 2021


Darja Lovšin, univ.dipl.pol.

 

Komentarji

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.