Ne prezriteVsi zapisi

 
 
 
 

Vsi članki

 
 
 

 
 
 

 
 
 

Vdihni življenje s polnimi pljuči!

16.04.2021

Dihanje je nekaj najbolj naravnega, spontanega in samoumevnega, dihati zna že novorojenček, ki je komaj prišel na svet. Pa vendar ima po nekaterih ocenah kar osemdeset odstotkov ljudi v kasnejših letih okrnjeno dihanje, na kar vplivajo najrazličnejše življenjske okoliščine. Dalj časa trajajoč stres in sedeči življenjski slog privedejo do tega, da se pljuča ne napolnijo dovolj z zrakom, zato so organi slabše preskrbljeni s kisikom.
O dihanju smo že lahko prebrali kakšno knjigo, nekaj povsem novega pa je ruska dihalna telovadba, za katero Slovence navdušuje pevka mezzosopranistka, igralka in voditeljica Manca Izmajlova.

Kaj je ruska dihalna telovadba?

Ruska dihalna telovadba po metodi Aleksandre Strelnikove je unikatna vadba za pljuča in telo, ki ima po izkušnjah Mance Izmajlove najbolj jasne in hitre rezultate od vseh dihalnih tehnik. Ima certifikat Ruskega ministrstva za zdravje in je bila velikokrat klinično testirana. Nima povezave z meditacijo, jogo, duhovnostjo, ampak gre preprosto za hitro in energično vadbo, ki s sunkovitimi kratkimi vdihi skozi nos ob hkratnih različnih lahkotnih gibih zelo hitro odpira in krepi pljuča. Postopoma se nam tako vrne polno, naravno, refleksno dihanje.

Zakaj je sploh pomembna pravilna dihalna tehnika oz. kvalitetno dihanje?

Večina odraslih ljudi na Zahodu ga nima več, čeprav nam je položeno v zibelko. Okrnjeno dihanje je pogubno za človekovo fizično in psihično počutje, za zdravje in imunski sistem. Cel kup stvari povleče za sabo: vse celice in vsi organi so kronično podhranjeni s kisikom, proizvaja se manj novih celic, v telesu se bolj kopičijo toksini, oziroma se ne odvajajo, kot bi se morali. Ponoči se zaradi slabega dihanja ne naspimo in ne obnovimo dovolj. Slabo delovanje pljuč oži žile, sčasoma slabi srce, skratka čisto vsi procesi v telesu so okrnjeni in oteženi zaradi slabega dihanja. Zato je redna dihalna telovadba še kako pomembna. Izboljšuje namreč metabolizem in mikrocirkulacijo, krepi imunski sistem, odlično deluje proti stresu in kronični utrujenosti, pomaga pri zdravljenju številnih bolezni (astma, virusna in bakterijska obolenja dihal, alergije itd.), izboljšuje delovanje jeter, regulira krvni pritisk, krepi srce itd. Pokazalo se je, da znižuje tudi krvni sladkor in na splošno izboljšuje zdravstveno stanje celega organizma, ga dela bolj odpornega in močnega, človeka pa bolj pozitivnega in polnega energije. 

Kako in kje izvajamo vadbo?

Kjerkoli in kadarkoli. Ne potrebujemo posebnega prostora, oblačil, ali rekvizitov, kjerkoli lahko vstanemo in naredimo nekaj vaj. Manca navaja, da vaje navadno dela zjutraj, razprši jih med jutranja opravila - v vsaki sobi po nekaj vaj - kuhinja, kopalnica, spalnica. Vmes pa kuha kavo, prazni pomivalni stroj, zrači stanovanje, zlaga perilo... Včasih jih dela tudi pred spanjem ob odprtem oknu v temni spalnici. Zlata kombinacija, ki jo uči, ima 13 vaj. Zelo so zabavne in prav nič težke. Super jih je delati v naravi, nekatere vaje tudi med hojo, če ni preveč mraz. Kakšne so te vaje in še mnogo zanimivih stvari o dihalni telovadbi, nasvetov glede prehrane in superživil, odnosa do gibanja, hitrih ukrepov pri virozah, lepotne skrivnosti, življenjsko filozofijo, uravnavanja psihe ... lahko najdete v Mancini knjigi Vdihni življenje s polnimi pljuči, ki jo lahko sedaj naročite tudi v spletni trgovini DIABETES

 

Več vsebin v reviji Dita! Za naročilo kliknite TUKAJ

 

Komentarji

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.