Ne prezriteVsi zapisi

 
 
 
 

Vsi članki

 
 
 

 
 
 

 
 
 

Velikonočna pojedina. Zdrava ali nezdrava?

Za velikonočne praznike navadno obložimo mizo z dobrotami, kot so pirhi, hren, šunka, velikonočni kruh in seveda potica. Pred časom so menili, da naj bi jajca bila škodljiva za zdravje, ker naj bi zviševala krvni holesterol. Danes pa veljajo za eno izmed boljših beljakovinskih živil. Hren uvrščamo med živila, ki pozitivno vplivajo na naše zdravje, saj je odličen vir vitamina C, kalija, B1, B2, B6, železa in kalcija, magnezija ter fosforja. Šunka res ne spada med najbolj zdrava živila zaradi soli, vendar pa vsebuje veliko beljakovin, ki so ključne za obnovo in rast mišic. Poleg tega vsebuje še železo, ki je zelo pomemben mineral za normalno delovanje organizma. Na seznamu manj zdravih jedi za diabetike je, žal, velikonočni kruh. Navadno gre za umetelno spečen hlebec belega kruha, kot denimo prekmurski perec, kar moramo vedeti, ko gre za zdravje, pa je, da je tradicionalni velikonočni kruh izdaten vir ogljikovih hidratov. Ti zelo dvigujejo krvni sladkor, zato priporočamo, da diabetiki beli kruh zamenjajo za polnozrnatega. Tako kot kruh je tudi potica vir ogljikovih hidratov, saj so njene sestavine bela moka oz. škrob in sladkor. Če delate potico sami, je boljše, če belo moko zamenjate s polnozrnato, ki je bolj zdrava in veliko bolj primerna tudi za diabetike. Kakšne so še dodatne lastnosti omenjenih dobrot in kako lahko nekatere prilagodite, da so bolj primerne za diabetike pa si lahko preberete v naslednji Diti, ki izide kmalu! 

Več vsebin v reviji Dita! Za naročilo kliknite TUKAJ

 

Komentarji

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.