Ne prezriteVsi zapisi

 
 
 
 

Vsi članki

 
 
 

 
 
 

 
 
 

Hodite za boljši krvni sladkor

Vaša pravica in dolžnost je, da po čim boljših močeh skrbite za svoje zdravje tudi v času izolacije. Sladkorni bolniki se morajo zavedati, da je telesno gibanje eden od 3 temeljev zdravljenja diabetesa in v ta namen je hoja po balkonu premalo. Dobili smo že pisma bralcev, ki poročajo o slabem počutju in višjem krvnem sladkorju ob tem, da se manj gibljejo. Pomnite, da krvni sladkor ne bi nikoli smel preseči 10 mmol/l, tudi po obroku ne. Če vam tablete, ki jih jemljete, ne pomagajo (več), je skrajni čas, da uvedete v svoj dnevni ritem več gibanja (dokler ne pridete do zdravnika): jutranjo in večerno vadbo, vaje za moč (z utežmi), predvsem pa daljše sprehode, po možnosti s pohodnimi palicami, da bo učinek kardio vadbe večji. Ne pozabite, da samo zunaj na soncu dobimo vitamin D, izjemno močan antioksidant, ki ga priporočajo kot enega najboljših zaščitnih sredstev tudi proti korona virusu. Hoja je bolj učinkovita vadba kot se zdi večini ljudi - le 30 minut na dan vam pomaga izgubiti težo, se počutiti srečnejše in živeti dlje. Hoja je odlična in popolnoma brezplačna kardio vadba za začetnike, pa tudi naprednejše rekreativce in sestavni del zdravega življenjskega stila. Za sladkorne bolnike je nenadomestljiva pri uravnavanju krvnega sladkorja

IMEJTE ZASTAVLJEN CILJ
Če ste šele začetnik ali že napredni rekreativec, v vsakem primeru je zastavljanje cilja pomembno, da vas ohranja motiviranega. Poleg tega je povečevanje števila korakov varen in enostaven način porabe kalorij. Odličen začetek bi bil, če si zastavite 10.000 korakov na dan, kar se je izkazalo, da je to že tista številka, ki znižuje krvni tlak, izboljšuje glukozno toleranco in pomaga k izgubi telesne teže.
POVEČAJTE UČINEK
Zadnje raziskave kažejo, da je živahnejša hoja učinkovitejša. Poskusite narediti na minuto sto korakov. Naslednjič, ko se boste odpravili na sprehod, štejte, koliko korakov naredite v 15 sekundah in dobljeno pomnožite s štiri. 3
SPREMENITE TEREN
Če vaš sprehod postaja preveč rutinski in vam ni več v veselje, je čas, da zamenjate teren in se odpravite na drugam. Poiščite kakšno vzpetino ali stopnice, raziskujte nove poti ali pa pojdite namesto po asfaltu na makedam. Te majhne spremembe pospešijo vaš srčni utrip, težji teren

UPORABLJAJTE PALICE
Pohodne palice pomagajo izboljšati držo, ravnotežje in okretnost. Ker pri hoji bolj aktivno uporabljate roke, s tem povečate porabo energije in zgorevanje kalorij. Če hodite po zahtevnejšem terenu, vam uporaba pohodnih palic pomaga razbremeniti sklepe in vas obvaruje večje utrujenosti po koncu hoje.

 

 

Komentarji

 
 
 
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.