Ne prezriteVsi zapisi

 
 
 
 

Vsi članki

 
 
 

 
 
 

 
 
 

Oblikovalski natečaj »DIABETESA NI. AMPAK JE.«

Kako s kreativno rešitvijo doseči, da se bodo ljudje skrajno resno zavedali nevarnosti, ki jo prinaša diabetes?

Deveti družbeno odgovorni natečaj za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat se dotika bolezni, ki za sodobno družbo predstavlja vse bolj prežečo nevarnost - diabetesa. Natečaj z naslovom »DIABETESA NI. AMPAK JE.« v sodelovanju z Zavodom Diabetes organizira družba TAM-TAM in razglasitev zmagovalca bo letos prav na svetovni dan diabetesa, 14. novembra. Prijave so odprte do vključno 3. novembra 2017, plakat z zmagovalno idejo pa bo objavljen na 500 plakatnih mestih širom Slovenije in prijavljen v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival (SOF) in Bienale vidnih sporočil Slovenije.

Čeprav si ljudje želimo zdravja in aktivnega življenja, smo redkokdaj pripravljeni spremeniti trenutne navade zaradi svojih prepričanj. Veliko raje prepričanja prilagodimo obstoječim vzorcem, ki ne bodo močno vplivala na spremembo življenjskega sloga. Še posebej to velja za stanja, kot je diabetes, kjer nevarnost ni vidna, je ne čutimo in nas ne boli.
Kljub medicinskemu napredku v 21. stoletju je diabetes vse bolj razširjen. Poleg velikega števila obolelih je skrb vzbujajoče tudi dejstvo, da mnogi ljudje z boleznijo živijo brez zavedanja o svojem stanju. Diabetični zapleti se lahko razvijejo že pred samo diagnozo in zelo poslabšajo kakovost življenja ali pa tudi skrajšajo življenjsko dobo. Nastanek bolezni spodbujajo predvsem slabe življenjske navade (nezdrava prehrana, kajenje in alkohol), pomanjkanje gibanja in ekonomsko-socialni položaj.

Namen aktualnega oblikovalskega natečaja Plaktivat je poiskati vizualno sporočilo, ki bo ljudi spodbudilo, da smrtno resno vzamejo diabetes, saj gre za bolezen, ki je ne vidimo, ne čutimo in nas ne boli, dokler ni prepozno.  Projekt Plaktivat tako ostaja zvest svojemu poslanstvu, saj tudi v deveti izdaji spodbuja k razmisleku o družbeni temi, ki potrebuje našo pozornost. Mestni plakat kot javni medij omogoča, da sporočilo doseže široko ciljno skupino in aktivira posameznike ali pa vsaj zaneti iskro, ki vodi k razmisleku. 

Rok za oddajo plakatov je 3. november 2017 do polnoči, več o vsebini, ciljih in tehničnih zahtevah pa lahko prijavitelji preberejo na https://tam-tam.si/kategorija/plaktivat/.

Dodatne informacije v zvezi z natečajem so do vključno 27. 10. 2017 dosegljive preko elektronskega naslova plaktivat@tam-tam.si.

Vsa dokumentacija je na voljo na spletni strani https://tam-tam.si/kategorija/plaktivat/.

 

 

 

Komentarji

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.