Ne prezriteVsi zapisi

 
 
 
 

Vsi članki

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
Razvrsti po:
 
  • Št. komentarjev 0

    Diabetes in sladoled

    Ali diabetiki lahko jedo sladoled? Seveda, vendar pri tem ne smejo pretiravati. Ena kepica sladoleda vsebuje približno 15 g ogljikovih hidratov, če pa zraven pojemo še kornet pa je vnos ogljikovih hidratov še višji.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Poleti ne pozabite na zadostno hidracijo

    Življenje vseh organizmov na Zemlji, tako rastlin, bakterij, živali in navsezadnje ljudi, je odvisno od vode
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Hormoni in hujšanje

    Vsi vemo, da če se želimo znebiti nekaj odvečnih kilogramov, moramo zmanjšati vnos kalorij in povečati količino telesne aktivnosti. Vendar pa izguba kilogramov in odvečne maščobe ni vedno tako preprosta, kajti to je zapleten proces, pri katerem sodelujejo številni hormoni, ki vplivajo na porabo kalorij in maščobe. Osredotočili se bomo predvsem na inzulin, ščitnične in stresne hormone ter estrogen.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Osem mlečnih izdelkov, ki ne smejo manjkati na diabetičnem krožniku

    Mlečni izdelki so še posebej koristni za ljudi s sladkorno boleznijo. Hranila in vitamini v njihovi sestavi zagotavljajo vzdrževanje normalne ravni sladkorja v krvi, krepijo imunski sistem in izboljšujejo metabolizem. Poglejmo, kateri mlečni izdelki bi se morali večkrat znajti na krožniku diabetika in zakaj.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Zdravilna moč narave

    Marsikdaj se nam zdi, da se med hojo po gozdu ali parku in v stiku z zemljo bolje počutimo. Postanemo bolj umirjeni. Ustvarjalni. Je to le občutek ali pa je mogoče čustva in občutke, ki jih ima narava na naše telo, tudi kako drugače utemeljiti in morda celo izmeriti?
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Kakšen kruh naj izbere diabetik?

    Na vprašanje kašen kruh in koliko ga lahko pojeste, če imate sladkorno bolezen, ni enostavnega odgovora. Vsekakor pa morate izbirati pametno, kajti vsi kruhi niso enaki.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Koliko obrokov naj načrtuje diabetik: 3 ali 5?

    Verjetno ste že slišali, da naj bi sladkorni bolniki imeli po novem manj obrokov na dan.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Zabavna vadba s hula hoop obročem!

    Ste mislili, da vadba ne more biti zabavna? Potem zagotovo še niste poizkusili treninga s hula hoop obročem. Na prvi pogled otroško lahka vaja nam lahko po nekaj minutah vrtenja kar precej dvigne naš srčni utrip in popestri našo vsakodnevno gibalno rutino.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Ste že poskusili slano ovseno kašo?

    Čakaj, slano? Ja, prav ste slišali. Ovsena kaša je pogost jutranji obrok, pretežno v sladki verziji. Toda vse bolj priljubljena postaja slana različica.
    Več o ...
     
  • Št. komentarjev 0

    Upadanje kognitivnih sposobnosti po 50. letu

    Med pomembne neželene posledice motene tolerance za glukozo in sladkorne bolezni sodi upad mentalnih sposobnosti, ki je pri diabetikih relativno pogost. Ko se bolniki soočijo z upadom kognitivnih sposobnosti, so precej zaskrbljeni.
    Več o ...
     
 
PrviPrejšnji12345ZadnjiVsi
 
 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.