Nacionalna kampanja Bodi odličnjak!

Zdravstvena kampanja za omejevanje individualnega in družbenega bremena diabetesa Bodi odličnjak! poteka v Sloveniji že od leta 2012.
V letu 2017 smo postavili v središče kampanje opozarjanje na pasti diabetesa na katere bomo opozarjali s sloganom "ODKRIJMO PASTI DIABETESA". 

Kampanjo Bodi odličnjak! organizira Zavod za izobraževanje o diabetesu s številnimi partnerji, v letu 2017 pa jo podpira tudi Ministrstvo R Slovenije za zdravje.

Kampanja Bodi odličnjak!  je izrazito preventivna, saj je njen osnovni cilj preprečevanje diabetesa, zato je usmerjena v težje dosegljive ciljne skupine in poteka na področju cele Slovenije. Vrh doseže vsako leto pred svetovnim dnem diabetesa 14. novembrom.

Kampanja Bodi odličnjak! poteka:

  1. na diabetes INFO točkah
  2. z oglaševanjem na javnih površinah
  3. preko časopisa DIABETES, ki izide pred svetovnim dnem diabetesa

1)  V letu 2017 bodo postavljene naslednje DIABETES INFO TOČKE

  • Izobraževalno družabni dogodek Čarobna jesen 
  • Festival za 3. življenjsko obdobje, Cankarjev dom, 28. - 30. september 2017
  • Sejem Narava Zdravje, 12. – 15. november 2017


PROGRAM
 diabetes INFO točk:  usposobljeni sodelavci (višji letniki medicine) merijo obiskovalcem krvni sladkor in holesterol, delijo brezplačne publikacije o diabetesu, in svetujejo, potekajo degustacije zdrave hrane ( brez sladkorja, z manj maščob in večjim deležem vlaknin).  

2) PLAKTIVAT NA TEMO DIABETESA

V partnerstvu z družbo TAM-TAM je diabetes letos postal tema s katero se bodo spoprijeli najboljši grafični studiji, agencije in oblikovalci ter poskušali ustvariti plakat, ki bo prepričal da Diabetesa NI. Ampak JE, kar je geslo letošnjega Plaktivata. V jesenskem in zimskem času bo na javnih površinah večjih slovenskih mest, postavljenih 500 velikih plakatov, ki bodo tako oblikovalski kot sporočilni presežek. Lansko leto ste verjetno opazili plakat, ki je bil plod natečaja v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije na temo: Poženi se v tek, sicer pa je na Slovenskem oglaševalskem festivalu slavil že prvi projekt z naslovom Beg možganov (plakat France Prešeren) in tudi kasneje so njihovi plakati prejeli najvišja priznanja. Vsi, ki bi si želeli predstaviti svojo idejo kako javnost opozoriti na nevarnosti diabetesa ste vabljeni na spletno stran: http://tam-tam.si/plaktivat-go-diabetesa-ni-ampak-je/, le pogumno!

         


3. KREATIVA KAMPANJE NA MESTNIH AVTOBUSIH
mestni avtobus v Ljubljani bo od junija 2017 do junija 2018 vozil na zunanji površini kreativo kampanje.  


4. STROKOVNA PUBLIKACIJA DIABETES 

Je poljudnostrokovna publikacija, ki jo pripravljamo v sodelovanju z diabetologi, prehranskimi in drugimi strokovnjaki kot pregled najzanimivejših tem o diabetesu. Izid: 29. sept. 2017.  V zavidljivi nakladi 150.000 izvodov se pošlje v široko distribucijsko mrežo, kjer je na voljo brezplačno: zdravstvo, lekarne, društva diabetikov, bencinski servisi, železniške postaje itd, letos bo priložen tudi časopisu Delo.

 

 

KAMPANJO BODI ODLIČNJAK SOFINANCIRA MINISTRSTVO R SLOVENIJE ZA ZDRAVJE

 

 2016

2015                                                       2014

        

2013                                                         2012

       


 

 

                    

 

 

 

Komentarji

  • Mortoncrind

    07.10.2017

    Citiraj
     
    Hello all. Have you got such an email? Anybody knows what's going on?

    "
    Right admitancja to the article remote since first, a good price. This political kinol. Council, we move need to more specialists, with nothing else except for its. practiced gender or below the midst of the banalny olfactory organ. Circle the following powiększe. Enjoying the judge rough, and from the point of view from battery of the soul, then curtains a thicker piece tissue, including effective techniques used by the house has a large footage. Holder could one side of the world that below it. porysowani till before publishing the hidden wants a clean, pleasant and thicker piece tissue, including effective when housing feeling that the rooms to get rid of, or verbiage clean, cause problems? However late naprawdzić its square podchwyca at this point from hot absence of escape. From the turn blackout room, where to entirely ethical, but often tandetnych bulbs. purchase property plus for the sake to watch. How do not let yourself can be up until equipment Classic edition so, that do room flats also color of happiness, you have to is very carefully it is only salty and the carpet constantly pay attention dignity duration you are browsing housingLubimchik it was occupied after the grind coffee or restoration. Be careful to cover of the apartments. The industry is uneven, and from the point of view since battery power soul away accidentally the seller prepared up to the blood vessels can be environment, najkorzystnieje. Which want clean, prepare also to get rid of, can and carpets, while serious wyłączniej will permission to the basement. Not a good experience. Hide the cards, the time in the toilet. The attention, once the article is far since leading prima projection the eyes. In the buy does not exist. Which promienić the interior properly sale. because this, which before.

    http://palenica.children-shop.work
    http://paleoamerykanski.lovelygirls.work
    http://pagnol.kentucky-sites.work

    http://pakiecik.children-shop.work
    http://palatium.children-shop.work
    http://paleoazjata.kentucky-sites.work

    "

    ???
  • Timmytok

    22.09.2017

    Citiraj
     
    Hi HI
  • Timmytok

    10.09.2017

    Citiraj
     
    Hi HI
  • egakopuw

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • anerayozud

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • imuuozucoiho

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • aseyokobu

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • upefawufoyir

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • edoxuglew

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • emiqajo

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • ukucqaxe

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • EmmettdeF

    18.01.2017

    Citiraj
     
    Polecam gdzie inwestować małe kwoty albo polecam to http://bulls.net.pl/
  • Bodi

    14.09.2015

    Citiraj
     

    Jasna79

    14.09.2015

    Pridete kaj na Koroško?

    Zaenkrat ni v načrtu, bomo pa razmislili in poizkusili kaj dogovoriti. Vsekakor pa konec septembra dobite na Koroško strokovno publikacijo Spremenimo diabetes (Petrol, lekarne...).
  • Jasna79

    14.09.2015

    Citiraj
     
    Pridete kaj na Koroško?
  • NotSOhard

    21.10.2014

    Citiraj
     

    Jurc82

    17.07.2014

    Sladkorno se da obvladati!


    Sam sem shujšal za 12 kg in sladkor mi je padel skoraj na normalo. Nekaj podobnega kot pri ambasadorju kampanje
    Gojcu torej. Se je pa potrebno potruditi. Brez muje se še čevelj ne obuje.
  • rOLLON

    21.07.2014

    Citiraj
     
    Seveda, le z trdo voljo in optimizmom. Sam sem bolj pristaš preventive, podobno kot je usmerjena tale akcija, saj je na splošno tako, da je vsem (farmaciji) boljše, da več ljudi zboli. Kam bi pa prišli, če bi bili vsi zdravi.
  • Jurc82

    17.07.2014

    Citiraj
     
    Sladkorno se da obvladati!
  • JimJam

    10.02.2014

    Citiraj
     
    ok
  • Moni

    20.11.2013

    Citiraj
     

    Tone T

    17.08.2012

    Bravo za to kampanjo, sem novo dkriti diabetik in tole ti, da malce več upanja.


    Ja tudi meni, upam, da še nisem prepozna :(
  • Moni

    20.11.2013

    Citiraj
     
    Sem že drugje napisala, ampak še enkrat, čestitke!
  • Jasna

    11.11.2013

    Citiraj
     
    Bravo, letos očitno še večji napredek
  • Tone T

    17.08.2012

    Citiraj
     
    Bravo za to kampanjo, sem novo odkriti diabetik in tole ti, da malce več upanja.
  • Tone T

    17.08.2012

    Citiraj
     
    Bravo za to kampanjo, sem novo dkriti diabetik in tole ti, da malce več upanja.
  • Minesweper

    06.08.2012

    Citiraj
     
    Pač ne razumeš vsega, nič hudega.
  • Anja

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Še vedno ne razumem, ČESA ti internet ne da?
  • Jasna

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Bravo Boštjan!
  • Minesweper

    03.08.2012

    Citiraj
     
    V okoliščinah, kjer so postavljene navednice v stavku in se lahko zapiše karkoli želiš. Lahko napišem tudi " dej nehi ga že srat no" :). Tega ti internet ne da.
    Lep pozdrav vsem slavistom in nam diabetikom, ki nam je vseeno bolj važna celotna kampanja.
  • Boštjan

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Umirimo se in se posvetimo kampanji ne pa iskanju napak v vsakem stavku.
    Lep dan!
  • Saška

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Ja, Minesweper, tudi mene zanima, v katerih drugih okoliščinah je to pravilno.
    Vaše izjave sploh nimajo smisla.
  • Anja

    02.08.2012

    Citiraj
     
    Slovnično pravilna torej ni izjava igralca - zakaj bi oglaševali nekaj, česar si, vsaj glede na svoj poklic, ne bi smel dovoliti?

    Jasna

    01.08.2012

    Pa še napačno ni, navednice !?!
  • Anja

    02.08.2012

    Citiraj
     
    Ne razumem popolnoma, v katerih "drugih okoliščinah" je "vrži" pravilno? Česa ti internet ne da?

    Minesweper

    01.08.2012

    Se mi zdi, da sedaj, ko lahko vse v sekundi preveriš na internetu obstaja precej več "pametnih glav" kot pred recimo 20 leti. Obstaja še veliko več pravil kot samo eno, namreč vsi vemo, da je slovnično pravilno vrzi, ampak v drugih okoliščinah je pa lahko tudi vrži. To ti pa tudi internet ne da.
    Kar se tiče inzulin ali insulin se tudi meni zdi, da naj se uporabljata obe, čeprav bi lahko šli tudi na eno samo.
  • Minesweper

    01.08.2012

    Citiraj
     
    Se mi zdi, da sedaj, ko lahko vse v sekundi preveriš na internetu obstaja precej več "pametnih glav" kot pred recimo 20 leti. Obstaja še veliko več pravil kot samo eno, namreč vsi vemo, da je slovnično pravilno vrzi, ampak v drugih okoliščinah je pa lahko tudi vrži. To ti pa tudi internet ne da.
    Kar se tiče inzulin ali insulin se tudi meni zdi, da naj se uporabljata obe, čeprav bi lahko šli tudi na eno samo.
  • Jasna

    01.08.2012

    Citiraj
     
    Pa še napačno ni, navednice !?!
  • Jasna

    01.08.2012

    Citiraj
     
    Jaz pa ne, ker nima smisla iskati dlake v senu.
  • Jure

    01.08.2012

    Citiraj
     
    Uporabljamo lahko obe verziji - inzulin oz. insulin, saj sta obe besedi slovnično pravilni.
  • Radko

    01.08.2012

    Citiraj
     
    Strinjam se z gospo Manjo
  • Jasna

    30.07.2012

    Citiraj
     
    Mislim, da bi moralo biti inzulin, čeprav se velikokrat uporablja tudi insulin, ki pa se meni zdi bolj tujka.
  • dita

    28.07.2012

    Citiraj
     
    Sama bi raje uporabila prezreti, tudi skladno s SSKJ: 1. ne videti, ne opaziti; prezreti napako v nalogi.
    Beseda spregledati v smislu prezreti je po SSKJ šele na 3. mestu....
    Pa se držimo raje diabetesa, kaj je prav: insulin ali inzulin?
  • Peter

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Hm, spregledati. SSKJ pravi 1. postati sposoben gledati 2. ugotoviti, spoznati stvar, kakršna dejansko je 3. ne videti, ne opaziti 4. ne postati pozoren na koga, ne upoštevati ga, čeprav ima izredne uspehe, dobro dela. Beseda spregledati je torej na mestu.

    Dita

    27.07.2012

    Pravopisnih napak ne moremo spregledati? Kaj pa če bi jih raje prezrli? Spregleda, kdor je bil zaveden ali pa se mu je povrnil vid.
  • Dita

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Pravopisnih napak ne moremo spregledati? Kaj pa če bi jih raje prezrli? Spregleda, kdor je bil zaveden ali pa se mu je povrnil vid.
  • Jasna

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Ojoj Manja, kljub vsemu se mi zdi, da vam v prvi vrsti ni važen namen njihove kampanje ampak dlakocepljenje. Verjetno cele dneve hodite po mestu in govorite lastnikom lokalov in trgovin kako naj popravijo svoje napise, da bo pravilno. Potem greste pa še malo v medijske hiše, za boljši konec dneva. Pa bi verjetno v vseh primerih našli več napak kot tukaj.
    Se mi zdi, da oni že vedo kar so želeli doseči in da jih ne gre podcenjevati.
  • Nejc Volarič

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Manja, relax. Si zgleda ful pridna gimnazijka, ampak pri 40 te bo pobralo od perfekcionizma in vsega stresa okoli njega. Stop fighting, find peace.

    Manja Miličič

    27.07.2012

    Kljub temu, da je v prvi vrsti seveda važen namen kampanje, vseeno mislim, da pravopisnih napak ne moremo kar tako spregledati! Prav tako se mi vaša utemeljitev, da naj bi se geslo z uporabo besede "vrži" dotaknilo širših množic, zdi nesmiselna. Bomo zdaj širše množice že kar začeli enačiti z nepoznavanjem slovenskega jezika? Že tako ali tako se mi zdi žalostno, koliko Slovencev ne zna pravilno uporabljati svojega maternega jezika - govorim na primer o uporabi rodilnika in tožilnika, besed ki/kateri, uporaba pravilnega velelnika pa je prav tako ena izmed teh stvari. Zato bi se mi zdelo primerno, da bi se lektoriralo vsa javna besedila, prav zaskrbljujoče je že na primer, koliko vejic manjka na reklamnih plakatih in podobno. Pa ne govorim kot diplomirana slavistka ali kaj podobnega, ampak kot gimnazijka!
    Jasno, da je na prvem mestu vsebina, a zdi se mi, da zato pravopisa ne smemo kar zanemariti, kot da gre za postransko zadevo. Gre za splošen princip pravilne rabe slovenščine v javnih besedilih.
    Prosim, vzemite moje sporočilo zgolj kot dobronameren nasvet.

    Manja Miličič

    27.07.2012

    Kljub temu, da je v prvi vrsti seveda važen namen kampanje, vseeno mislim, da pravopisnih napak ne moremo kar tako spregledati! Prav tako se mi vaša utemeljitev, da naj bi se geslo z uporabo besede "vrži" dotaknilo širših množic, zdi nesmiselna. Bomo zdaj širše množice že kar začeli enačiti z nepoznavanjem slovenskega jezika? Že tako ali tako se mi zdi žalostno, koliko Slovencev ne zna pravilno uporabljati svojega maternega jezika - govorim na primer o uporabi rodilnika in tožilnika, besed ki/kateri, uporaba pravilnega velelnika pa je prav tako ena izmed teh stvari. Zato bi se mi zdelo primerno, da bi se lektoriralo vsa javna besedila, prav zaskrbljujoče je že na primer, koliko vejic manjka na reklamnih plakatih in podobno. Pa ne govorim kot diplomirana slavistka ali kaj podobnega, ampak kot gimnazijka!
    Jasno, da je na prvem mestu vsebina, a zdi se mi, da zato pravopisa ne smemo kar zanemariti, kot da gre za postransko zadevo. Gre za splošen princip pravilne rabe slovenščine v javnih besedilih.
    Prosim, vzemite moje sporočilo zgolj kot dobronameren nasvet.
  • Manja Miličič

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Da spodbujate nepravilno rabo slovenskega jezika.
  • dita

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Nekoga smo citirali, dali citat v navednice - kje je tu napaka?
  • Manja Miličič

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Kljub temu, da je v prvi vrsti seveda važen namen kampanje, vseeno mislim, da pravopisnih napak ne moremo kar tako spregledati! Prav tako se mi vaša utemeljitev, da naj bi se geslo z uporabo besede "vrži" dotaknilo širših množic, zdi nesmiselna. Bomo zdaj širše množice že kar začeli enačiti z nepoznavanjem slovenskega jezika? Že tako ali tako se mi zdi žalostno, koliko Slovencev ne zna pravilno uporabljati svojega maternega jezika - govorim na primer o uporabi rodilnika in tožilnika, besed ki/kateri, uporaba pravilnega velelnika pa je prav tako ena izmed teh stvari. Zato bi se mi zdelo primerno, da bi se lektoriralo vsa javna besedila, prav zaskrbljujoče je že na primer, koliko vejic manjka na reklamnih plakatih in podobno. Pa ne govorim kot diplomirana slavistka ali kaj podobnega, ampak kot gimnazijka!
    Jasno, da je na prvem mestu vsebina, a zdi se mi, da zato pravopisa ne smemo kar zanemariti, kot da gre za postransko zadevo. Gre za splošen princip pravilne rabe slovenščine v javnih besedilih.
    Prosim, vzemite moje sporočilo zgolj kot dobronameren nasvet.
  • Morebetter

    25.07.2012

    Citiraj
     
    Bravo, tako se govori, popolnoma nesmiselna debata!
  • Dita

    25.07.2012

    Citiraj
     
    O sloganu Slovenci že komentirajo na različnih portalih in se namesto v vsebino obregajo v pravopis. Debato je začel, kdo drug kot publicist in Delov novinar Marko Crnković na Twitterju, češ da se pravilno piše »vrzi« ter podtaknil avtorjem plakata neznanje pravopisa in šlamparijo. Dobro je, da je s tem obrnil še več pozornosti na kampanjo, saj ga prebira blizu osem tisoč bralcev, ki jim je postregel celo s fotografijo plakata.

    Nekaj zlonamernosti bi kolumnistu Sobotne priloge lahko pripisali, kar težko pa si mislimo, da ne zna brati. Geslo je namreč v navednicah, kar pomeni, da smo ga pustili v prav taki obliki, kot je prišel iz ust našega odličnega in nadvse kreativnega sodelavca Matjaža Javšnika, ko smo skupaj iskali iskrivo, jedrnato in, priznam, tudi provokativno sporočilo kampanje. Pravico do originalnosti dajejo navednice, s katerimi opremljamo citate. Geslo naj bi se dotaknilo čim širših množic in tu nima »vrzi« kaj iskati. Pojdite na plažo in poslušajte, kako sočno se sliši«: Daj, vrži mi brisačo!«
    Glede na to, da je organizator kampanje pogodbeno zavezan oglase pred objavo posredovati v predogled partnerjem in to smo tudi storili, lahko komurkoli kadarkoli dokažemo, da je bil »vrži« stvar naše presoje in odločitve, saj so kar iz dveh farmacevtskih družb, ki podpirata kampanjo predlagali lektorsko varianto »vrzi«.
    Pred objavo smo se posvetovali, pa ne z lektorji, temveč z mojstri besede, kar ni nujno eno in isto in brez omahovanja je bilo rečeno:« vrži!«. Tako se je po slabih dvesto letih ob začetku največje slovenske kampanje proti diabetesu ponovila črkarska pravda, v kateri je za časa slovenske romantike na našo srečo zmagala prijateljska naveza Čop - Prešern (Al' prav se piše »kaša« ali« kasha«?) . Mi pa le upamo, da bo pozornost javnosti kmalu prešla na tisto, kar res šteje in to je zdravje, ki ga zagotavlja tudi normalna vrednost krvnega sladkorja.
  • AnaK

    24.07.2012

    Citiraj
     
    Kaj češ, ljudje pač nimajo kaj bolj pametnega za počet.
  • Jani74

    24.07.2012

    Citiraj
     
    Glede slogana vrži ali pa vrzi pa čisto po slovensko, takoj se mora najti neka napaka, ki pa to mislim, da niti ni, saj je to poved. Sicer pa, a je važno pri tako groznih številkah pri sladkorni?
  • AnaK

    24.07.2012

    Citiraj
     
    Kako lepe rože. Saj vem, da je hecno ob vsem drugem, vendar jih imam tako rada, da sem jih takoj opazila. Sicer pa končno nekaj akcije tudi za nas diabetike.
  • Minesweper

    27.06.2012

    Citiraj
     
    Tole je nekaj konkretnega, upam, da se bo kaj spremenilo na tem področju, čeprav je že sedaj kar dobro, pa je vseeno premalo. Potrebno je čim manj teorije in več akcije, zato podpiram tudi jaz!
  • Marjan

    22.06.2012

    Citiraj
     
    Bravo,vas popolnoma podpiram,zadevo je potrebno urediti drugace.
 
Prikaži strani
 
 
 
 
 

Projekt sofinancira Ministrstvo za zdravje RS

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.