BODI ODLIČNJAK 2022                                                    

 Ponosni smo, da nacionalna kampanja za omejevanje diabetesa stopa že v jubilejno 10. leto.

Od začetkov s prvim ambasadorjem Matjažem Javšnikom je za nami že toliko dogodkov in aktivnosti ter oseb, ki smo se jih z njimi dotaknili, da je vsega skupaj že za knjigo, ki pa bo še večja v naslednjih 10 letih na katere ciljamo.
Ne bomo se preveč ozirali nazaj, gledamo naprej in tako ostajamo zvesti zavezi, da bomo še naprej najglasnejši promotor pri opozarjanju na pasti diabetesa v Sloveniji, kar pa ne bi bilo mogoče brez naših partnerjev: Ministrstva za zdravje RS, družb Boehringer Ingelheim, Europlakat, Abbott Laboratories, Zavarovalnica Triglav, Javni zavod Lekarne Ljubljana, Petrol d.d., Media bus, Slovenske železnice, nogometnega kluba Olimpija in Koper, Europlakat in ostalih, ki so vsak na svoj način prispevali, da so sporočila kampane dosegla vsak kotiček Slovenije.                                                   

Kampanjo smo zasnovali skladno z izhodišči Nacionalnega programa za obvladovanje sladkorne bolezni (NPOSB). Nacionalni nivo, doseganje težje dosegljivih ogroženih delov populacije, proaktivnost, strokovnost, medijska naravnanost ter množični distribucijski kanali so ključne značilnosti kampanje, s katero umeščamo diabetes v središče družbene pozornosti.

Cilji kampanje, skladno z NPOSB so:                                                                                                                                         

• izboljšati odkrivanje sladkorne bolezni in zmanjšati zaplete in umrljivost zaradi sladkorne bolezni;
• preprečiti oz. odložiti sladkorno bolezen tipa 2 pri osebah z velikim tveganjem za to bolezen;
• opolnomočiti bolnike, da prevzamejo kontrolo nad svojim življenjem z zastavljanjem pozitivne izbire in dosegljivih ciljev;
• ozavestiti prebivalstvo Slovenije o dejavnikih tveganja za diabetes tipa 2 in diabetične zaplete.

V letošnjem letu bomo nadaljevali s prepoznavno celostno podobo kampanje in geslom PRI DIABETESU MISLI NA SRCE. Veliko pozornosti bomo namenili področju kardiodiabetologije in nevarnostim srčno-žilnih zapletov pri diabetesu ter ozaveščanju o najboljših načinih zdravljenja obeh bolezenskih stanj. Prav tako bomo v luči izrednih razmer zaradi novega korona virusa veliko pozornosti namenili povezavi med diabetesom in COVID-19.

Organizator kampanje: Zavod Diabetes

DIABETES 2022


 

Izid strokovne publikacije Diabetes (150.000 izvodov)


Kampanja na avtobusih LPP


Kampanja na stadionih

Citylight Digital kampanja

 

PARTNERJI 2020:



ARHIV

BODI ODLIČNJAK 2019

Kampanja Bodi odličnjak je v osmem letu izvajanja doživela toliko vrhuncev, kot še nikoli doslej. Po radiu, televiziji, na nogometnih igriščih, na mestnih plakatih, avtobusih in še marsikje je odmevalo geslo PRI DIABETESU MISLI TUDI NA SRCE!
Tako širokega oglaševalskega razpona nima nobena druga kampanja zdravstvenega ozaveščanja. Organizatorji resda ne razpolagajo z velikim budžetom, zato pa smo k sodelovanju pritegnili številne partnerje, s katerimi dosegamo vse konce Slovenije. Kampanja je odgovor  Slovenije na resolucijo OZN iz leta 2007, s katero so diabetes razglasili za svetovno epidemijo in pozvali države k ukrepanju. Nevarnost diabetesa za srčno žilno zdravje in možnosti sodobnega zdravljenja smo postavili v ospredje, saj imajo diabetiki kar 3 do 4 krat večjo možnost za srčni infarkt ali možgansko kap.

Organizator kampanje: Zavod Diabetes

Nov obraz kampanje je srebrna olimpijka Sara Isaković, diplomantka nevropsihologije na Berkley University in trenerka čuječnosti, ki lahko pomaga pri  dobrem vodenju diabetesu. Skupaj s Saro smo geslo PRI DIABETESU MISLI TUDI NA SRCE širili tako opazno kot še nikoli doslej.

Kako je kampanja potekala?

Pomembno je, da se javnost o nevarnostih diabetesa obvešča vse leto. Kampanjo smo tako zagnali v začetku poletja na Festivalu Zdravja v okviru partnerstva z Javnim zavodom Lekarna Ljubljana. Na diabetes info točki se je oglasilo veliko obiskovalcev, k čemur je pripomogla lokacija v centru Ljubljane, na Kongresnem trgu.
Konec septembra je zopet izšla strokovna publikacija Diabetes, ki je osrednji medij kampanje in z 150.000 izvodi eden največjih založniških projektov v Sloveniji s področja zdravstvene preventive. Partnerstvo z družbo Petrol poleg ostalih distribucijskih poti zagotavlja pokritost po celi državi in je za informiranje moške populacije, ki je še posebej ogrožena izredno pomembno.

Tretji mejnik letošnje kampanje je bil Festival za 3. življenjsko obdobje v začetku oktobra, največja prireditev za starejše v tem delu Evrope. Skoraj 20.000 obiskovalcev vsako leto obišče Cankarjev doma  in veliko se jih ustavi na tradicionalni  diabetes info točki. Letos je goste na otvoritvi pozdravila nova ambasadorka kampanje srebrna olimpijka Sara Isakovič.



Oktober je bil zelo pester, saj smo kampanjo zapeljali  tudi na sejem Narava zdravje, letos je bil jubilejni petdeseti po vrsti. Častitljiva številka, ampak tudi naša ni zanemarljiva, saj se Zavod sejma udeležuje že skoraj 20 let kot nepogrešljiv partner. z vedno dobro obiskano diabetes info točko..

Nogometaši  ambasadorji kampanje: na tekmi prve slovenske nogometne lige so nogometaši Olimpije in Tabora prišli na stadion v dresih kampanje z geslom PRI DIABETESU MISLI TUDI NA SRCE!  Ponosni smo, da so slovenski nogometaši postali ambasadorji ozaveščanja o nevarnosti diabetesa., največji epidemiji 21. stoletja.

S tem so se uradno začele aktivnosti ob svetovnem dnevu diabetesa, saj je le nekaj dni kasneje v Ljubljani začel voziti mestni avtobus s Sarino podobo in geslom kampanje, in če ne veste, avtobus je kot oglasni medij v gibanju odličen način informiranja javnosti z izrednimi številkami dosega.

Pred svetovnim dnem diabetesa 14. novembrom že tradicionalno preplavijo Slovenijo osvetljeni citylight plakati, ki v nacionalni mreži s 360 lokacijami zagotavljajo pokritost celotne države. S Saro Isakovič kot ambasadorko smo dosegli še večjo opaznost in sporočilnost.

Z  naklonjenim partnerstvom družbe Europlakat smo letos dodali novost: digitalni oglas kampanje, ki je v centru Ljubljane zbudil veliko zanimanja. Ob svetovnem dnevu diabetesa je vodil mimoidoče na osrednjo diabetes info točko, ki smo jo postavili na Prešernovem trgu  v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana že tretjič. Na obisk je prišel tudi župan Zoran Janković.
Obiskovalci so si lahko izmerili krvni sladkor, vzeli svoj izvod publikacije Diabetes in se odžejali z Zalo O.  Novinarji Pop TV so z info točke pripravili prispevek za 24 ur.

         

Kaj je slaba novica pri diabetesu?
Da se lahko hitro konča s srčnim infarktom!
Kaj pa je dobra novica?
Da ga lahko dobro preprečujemo in zdravimo!

To sporočilo je okrog svetovnega dne diabetesa odmevalo z radijskih valov nacionalnega radia in radia BOB. Na pobudo zavoda so na radiju Bob pripravili posebno oddajo o rokerjih z diabetesom.

Nacionalna televizija je, kot že več let doslej, pred svetovnim dnem diabetesa v najbolj gledanih terminih predvajala video oglas kampanje s sporočilom PRI DIABETESU MISLI TUDI NA SRCE.

Po merjenih podatkih dosega kampanja Bodi odličnjak do 60 % splošne populacije in do 90 % diabetikov

 
 
 

Projekt sofinancira Ministrstvo za zdravje RS

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.