Nacionalna kampanja Bodi odličnjak!

Zdravstvena kampanja za omejevanje individualnega in družbenega bremena diabetesa Bodi odličnjak! poteka v Sloveniji že od leta 2012.
V letu 2017 smo postavili v središče kampanje opozarjanje na pasti diabetesa na katere bomo opozarjali s sloganom "ODKRIJMO PASTI DIABETESA". 

Kampanjo Bodi odličnjak! organizira Zavod za izobraževanje o diabetesu s številnimi partnerji, v letu 2017 pa jo podpira tudi Ministrstvo R Slovenije za zdravje.

Kampanja Bodi odličnjak!  je izrazito preventivna, saj je njen osnovni cilj preprečevanje diabetesa, zato je usmerjena v težje dosegljive ciljne skupine in poteka na področju cele Slovenije. Vrh doseže vsako leto pred svetovnim dnem diabetesa 14. novembrom.

Kampanja Bodi odličnjak! poteka:

  1. na diabetes INFO točkah
  2. z oglaševanjem na javnih površinah
  3. preko časopisa DIABETES, ki izide pred svetovnim dnem diabetesa

1)  V letu 2017 bodo postavljene naslednje DIABETES INFO TOČKE

  • Izobraževalno družabni dogodek Čarobna jesen 
  • Festival za 3. življenjsko obdobje, Cankarjev dom, 28. - 30. september 2017
  • Sejem Narava Zdravje, 12. – 15. november 2017


PROGRAM
 diabetes INFO točk:  usposobljeni sodelavci (višji letniki medicine) merijo obiskovalcem krvni sladkor in holesterol, delijo brezplačne publikacije o diabetesu, in svetujejo, potekajo degustacije zdrave hrane ( brez sladkorja, z manj maščob in večjim deležem vlaknin).  

2) PLAKTIVAT NA TEMO DIABETESA

V partnerstvu z družbo TAM-TAM je diabetes letos postal tema s katero se bodo spoprijeli najboljši grafični studiji, agencije in oblikovalci ter poskušali ustvariti plakat, ki bo prepričal da Diabetesa NI. Ampak JE, kar je geslo letošnjega Plaktivata. V jesenskem in zimskem času bo na javnih površinah večjih slovenskih mest, postavljenih 500 velikih plakatov, ki bodo tako oblikovalski kot sporočilni presežek. Lansko leto ste verjetno opazili plakat, ki je bil plod natečaja v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije na temo: Poženi se v tek, sicer pa je na Slovenskem oglaševalskem festivalu slavil že prvi projekt z naslovom Beg možganov (plakat France Prešeren) in tudi kasneje so njihovi plakati prejeli najvišja priznanja. Vsi, ki bi si želeli predstaviti svojo idejo kako javnost opozoriti na nevarnosti diabetesa ste vabljeni na spletno stran: http://tam-tam.si/plaktivat-go-diabetesa-ni-ampak-je/, le pogumno!

         


3. KREATIVA KAMPANJE NA MESTNIH AVTOBUSIH
mestni avtobus v Ljubljani bo od junija 2017 do junija 2018 vozil na zunanji površini kreativo kampanje.  


4. STROKOVNA PUBLIKACIJA DIABETES 

Je poljudnostrokovna publikacija, ki jo pripravljamo v sodelovanju z diabetologi, prehranskimi in drugimi strokovnjaki kot pregled najzanimivejših tem o diabetesu. Izid: 29. sept. 2017.  V zavidljivi nakladi 150.000 izvodov se pošlje v široko distribucijsko mrežo, kjer je na voljo brezplačno: zdravstvo, lekarne, društva diabetikov, bencinski servisi, železniške postaje itd, letos bo priložen tudi časopisu Delo.

 

 

KAMPANJO BODI ODLIČNJAK SOFINANCIRA MINISTRSTVO R SLOVENIJE ZA ZDRAVJE

 

 2016

2015                                                       2014

        

2013                                                         2012

       


 

 

                    

 

 

 

Komentarji

  • Jasna

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Ojoj Manja, kljub vsemu se mi zdi, da vam v prvi vrsti ni važen namen njihove kampanje ampak dlakocepljenje. Verjetno cele dneve hodite po mestu in govorite lastnikom lokalov in trgovin kako naj popravijo svoje napise, da bo pravilno. Potem greste pa še malo v medijske hiše, za boljši konec dneva. Pa bi verjetno v vseh primerih našli več napak kot tukaj.
    Se mi zdi, da oni že vedo kar so želeli doseči in da jih ne gre podcenjevati.
  • Nejc Volarič

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Manja, relax. Si zgleda ful pridna gimnazijka, ampak pri 40 te bo pobralo od perfekcionizma in vsega stresa okoli njega. Stop fighting, find peace.

    Manja Miličič

    27.07.2012

    Kljub temu, da je v prvi vrsti seveda važen namen kampanje, vseeno mislim, da pravopisnih napak ne moremo kar tako spregledati! Prav tako se mi vaša utemeljitev, da naj bi se geslo z uporabo besede "vrži" dotaknilo širših množic, zdi nesmiselna. Bomo zdaj širše množice že kar začeli enačiti z nepoznavanjem slovenskega jezika? Že tako ali tako se mi zdi žalostno, koliko Slovencev ne zna pravilno uporabljati svojega maternega jezika - govorim na primer o uporabi rodilnika in tožilnika, besed ki/kateri, uporaba pravilnega velelnika pa je prav tako ena izmed teh stvari. Zato bi se mi zdelo primerno, da bi se lektoriralo vsa javna besedila, prav zaskrbljujoče je že na primer, koliko vejic manjka na reklamnih plakatih in podobno. Pa ne govorim kot diplomirana slavistka ali kaj podobnega, ampak kot gimnazijka!
    Jasno, da je na prvem mestu vsebina, a zdi se mi, da zato pravopisa ne smemo kar zanemariti, kot da gre za postransko zadevo. Gre za splošen princip pravilne rabe slovenščine v javnih besedilih.
    Prosim, vzemite moje sporočilo zgolj kot dobronameren nasvet.

    Manja Miličič

    27.07.2012

    Kljub temu, da je v prvi vrsti seveda važen namen kampanje, vseeno mislim, da pravopisnih napak ne moremo kar tako spregledati! Prav tako se mi vaša utemeljitev, da naj bi se geslo z uporabo besede "vrži" dotaknilo širših množic, zdi nesmiselna. Bomo zdaj širše množice že kar začeli enačiti z nepoznavanjem slovenskega jezika? Že tako ali tako se mi zdi žalostno, koliko Slovencev ne zna pravilno uporabljati svojega maternega jezika - govorim na primer o uporabi rodilnika in tožilnika, besed ki/kateri, uporaba pravilnega velelnika pa je prav tako ena izmed teh stvari. Zato bi se mi zdelo primerno, da bi se lektoriralo vsa javna besedila, prav zaskrbljujoče je že na primer, koliko vejic manjka na reklamnih plakatih in podobno. Pa ne govorim kot diplomirana slavistka ali kaj podobnega, ampak kot gimnazijka!
    Jasno, da je na prvem mestu vsebina, a zdi se mi, da zato pravopisa ne smemo kar zanemariti, kot da gre za postransko zadevo. Gre za splošen princip pravilne rabe slovenščine v javnih besedilih.
    Prosim, vzemite moje sporočilo zgolj kot dobronameren nasvet.
  • Manja Miličič

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Da spodbujate nepravilno rabo slovenskega jezika.
  • dita

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Nekoga smo citirali, dali citat v navednice - kje je tu napaka?
  • Manja Miličič

    27.07.2012

    Citiraj
     
    Kljub temu, da je v prvi vrsti seveda važen namen kampanje, vseeno mislim, da pravopisnih napak ne moremo kar tako spregledati! Prav tako se mi vaša utemeljitev, da naj bi se geslo z uporabo besede "vrži" dotaknilo širših množic, zdi nesmiselna. Bomo zdaj širše množice že kar začeli enačiti z nepoznavanjem slovenskega jezika? Že tako ali tako se mi zdi žalostno, koliko Slovencev ne zna pravilno uporabljati svojega maternega jezika - govorim na primer o uporabi rodilnika in tožilnika, besed ki/kateri, uporaba pravilnega velelnika pa je prav tako ena izmed teh stvari. Zato bi se mi zdelo primerno, da bi se lektoriralo vsa javna besedila, prav zaskrbljujoče je že na primer, koliko vejic manjka na reklamnih plakatih in podobno. Pa ne govorim kot diplomirana slavistka ali kaj podobnega, ampak kot gimnazijka!
    Jasno, da je na prvem mestu vsebina, a zdi se mi, da zato pravopisa ne smemo kar zanemariti, kot da gre za postransko zadevo. Gre za splošen princip pravilne rabe slovenščine v javnih besedilih.
    Prosim, vzemite moje sporočilo zgolj kot dobronameren nasvet.
  • Morebetter

    25.07.2012

    Citiraj
     
    Bravo, tako se govori, popolnoma nesmiselna debata!
  • Dita

    25.07.2012

    Citiraj
     
    O sloganu Slovenci že komentirajo na različnih portalih in se namesto v vsebino obregajo v pravopis. Debato je začel, kdo drug kot publicist in Delov novinar Marko Crnković na Twitterju, češ da se pravilno piše »vrzi« ter podtaknil avtorjem plakata neznanje pravopisa in šlamparijo. Dobro je, da je s tem obrnil še več pozornosti na kampanjo, saj ga prebira blizu osem tisoč bralcev, ki jim je postregel celo s fotografijo plakata.

    Nekaj zlonamernosti bi kolumnistu Sobotne priloge lahko pripisali, kar težko pa si mislimo, da ne zna brati. Geslo je namreč v navednicah, kar pomeni, da smo ga pustili v prav taki obliki, kot je prišel iz ust našega odličnega in nadvse kreativnega sodelavca Matjaža Javšnika, ko smo skupaj iskali iskrivo, jedrnato in, priznam, tudi provokativno sporočilo kampanje. Pravico do originalnosti dajejo navednice, s katerimi opremljamo citate. Geslo naj bi se dotaknilo čim širših množic in tu nima »vrzi« kaj iskati. Pojdite na plažo in poslušajte, kako sočno se sliši«: Daj, vrži mi brisačo!«
    Glede na to, da je organizator kampanje pogodbeno zavezan oglase pred objavo posredovati v predogled partnerjem in to smo tudi storili, lahko komurkoli kadarkoli dokažemo, da je bil »vrži« stvar naše presoje in odločitve, saj so kar iz dveh farmacevtskih družb, ki podpirata kampanjo predlagali lektorsko varianto »vrzi«.
    Pred objavo smo se posvetovali, pa ne z lektorji, temveč z mojstri besede, kar ni nujno eno in isto in brez omahovanja je bilo rečeno:« vrži!«. Tako se je po slabih dvesto letih ob začetku največje slovenske kampanje proti diabetesu ponovila črkarska pravda, v kateri je za časa slovenske romantike na našo srečo zmagala prijateljska naveza Čop - Prešern (Al' prav se piše »kaša« ali« kasha«?) . Mi pa le upamo, da bo pozornost javnosti kmalu prešla na tisto, kar res šteje in to je zdravje, ki ga zagotavlja tudi normalna vrednost krvnega sladkorja.
  • AnaK

    24.07.2012

    Citiraj
     
    Kaj češ, ljudje pač nimajo kaj bolj pametnega za počet.
  • Jani74

    24.07.2012

    Citiraj
     
    Glede slogana vrži ali pa vrzi pa čisto po slovensko, takoj se mora najti neka napaka, ki pa to mislim, da niti ni, saj je to poved. Sicer pa, a je važno pri tako groznih številkah pri sladkorni?
  • AnaK

    24.07.2012

    Citiraj
     
    Kako lepe rože. Saj vem, da je hecno ob vsem drugem, vendar jih imam tako rada, da sem jih takoj opazila. Sicer pa končno nekaj akcije tudi za nas diabetike.
 
Prvi23456ZadnjiVsi
 
 
 
 
 

Projekt sofinancira Ministrstvo za zdravje RS

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.