Nacionalna kampanja Bodi odličnjak!

Zdravstvena kampanja za omejevanje individualnega in družbenega bremena diabetesa Bodi odličnjak! poteka v Sloveniji že od leta 2012.
V letu 2017 smo postavili v središče kampanje opozarjanje na pasti diabetesa na katere bomo opozarjali s sloganom "ODKRIJMO PASTI DIABETESA". 

Kampanjo Bodi odličnjak! organizira Zavod za izobraževanje o diabetesu s številnimi partnerji, v letu 2017 pa jo podpira tudi Ministrstvo R Slovenije za zdravje.

Kampanja Bodi odličnjak!  je izrazito preventivna, saj je njen osnovni cilj preprečevanje diabetesa, zato je usmerjena v težje dosegljive ciljne skupine in poteka na področju cele Slovenije. Vrh doseže vsako leto pred svetovnim dnem diabetesa 14. novembrom.

Kampanja Bodi odličnjak! poteka:

  1. na diabetes INFO točkah
  2. z oglaševanjem na javnih površinah
  3. preko časopisa DIABETES, ki izide pred svetovnim dnem diabetesa

1)  V letu 2017 bodo postavljene naslednje DIABETES INFO TOČKE

  • Izobraževalno družabni dogodek Čarobna jesen 
  • Festival za 3. življenjsko obdobje, Cankarjev dom, 28. - 30. september 2017
  • Sejem Narava Zdravje, 12. – 15. november 2017


PROGRAM
 diabetes INFO točk:  usposobljeni sodelavci (višji letniki medicine) merijo obiskovalcem krvni sladkor in holesterol, delijo brezplačne publikacije o diabetesu, in svetujejo, potekajo degustacije zdrave hrane ( brez sladkorja, z manj maščob in večjim deležem vlaknin).  

2) PLAKTIVAT NA TEMO DIABETESA

V partnerstvu z družbo TAM-TAM je diabetes letos postal tema s katero se bodo spoprijeli najboljši grafični studiji, agencije in oblikovalci ter poskušali ustvariti plakat, ki bo prepričal da Diabetesa NI. Ampak JE, kar je geslo letošnjega Plaktivata. V jesenskem in zimskem času bo na javnih površinah večjih slovenskih mest, postavljenih 500 velikih plakatov, ki bodo tako oblikovalski kot sporočilni presežek. Lansko leto ste verjetno opazili plakat, ki je bil plod natečaja v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije na temo: Poženi se v tek, sicer pa je na Slovenskem oglaševalskem festivalu slavil že prvi projekt z naslovom Beg možganov (plakat France Prešeren) in tudi kasneje so njihovi plakati prejeli najvišja priznanja. Vsi, ki bi si želeli predstaviti svojo idejo kako javnost opozoriti na nevarnosti diabetesa ste vabljeni na spletno stran: http://tam-tam.si/plaktivat-go-diabetesa-ni-ampak-je/, le pogumno!

         


3. KREATIVA KAMPANJE NA MESTNIH AVTOBUSIH
mestni avtobus v Ljubljani bo od junija 2017 do junija 2018 vozil na zunanji površini kreativo kampanje.  


4. STROKOVNA PUBLIKACIJA DIABETES 

Je poljudnostrokovna publikacija, ki jo pripravljamo v sodelovanju z diabetologi, prehranskimi in drugimi strokovnjaki kot pregled najzanimivejših tem o diabetesu. Izid: 29. sept. 2017.  V zavidljivi nakladi 150.000 izvodov se pošlje v široko distribucijsko mrežo, kjer je na voljo brezplačno: zdravstvo, lekarne, društva diabetikov, bencinski servisi, železniške postaje itd, letos bo priložen tudi časopisu Delo.

 

 

KAMPANJO BODI ODLIČNJAK SOFINANCIRA MINISTRSTVO R SLOVENIJE ZA ZDRAVJE

 

 2016

2015                                                       2014

        

2013                                                         2012

       


 

 

                    

 

 

 

Komentarji

  • Jasna

    11.11.2013

    Citiraj
     
    Bravo, letos očitno še večji napredek
  • Tone T

    17.08.2012

    Citiraj
     
    Bravo za to kampanjo, sem novo odkriti diabetik in tole ti, da malce več upanja.
  • Tone T

    17.08.2012

    Citiraj
     
    Bravo za to kampanjo, sem novo dkriti diabetik in tole ti, da malce več upanja.
  • Minesweper

    06.08.2012

    Citiraj
     
    Pač ne razumeš vsega, nič hudega.
  • Anja

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Še vedno ne razumem, ČESA ti internet ne da?
  • Jasna

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Bravo Boštjan!
  • Minesweper

    03.08.2012

    Citiraj
     
    V okoliščinah, kjer so postavljene navednice v stavku in se lahko zapiše karkoli želiš. Lahko napišem tudi " dej nehi ga že srat no" :). Tega ti internet ne da.
    Lep pozdrav vsem slavistom in nam diabetikom, ki nam je vseeno bolj važna celotna kampanja.
  • Boštjan

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Umirimo se in se posvetimo kampanji ne pa iskanju napak v vsakem stavku.
    Lep dan!
  • Saška

    03.08.2012

    Citiraj
     
    Ja, Minesweper, tudi mene zanima, v katerih drugih okoliščinah je to pravilno.
    Vaše izjave sploh nimajo smisla.
  • Anja

    02.08.2012

    Citiraj
     
    Slovnično pravilna torej ni izjava igralca - zakaj bi oglaševali nekaj, česar si, vsaj glede na svoj poklic, ne bi smel dovoliti?

    Jasna

    01.08.2012

    Pa še napačno ni, navednice !?!
 
Prvi12345ZadnjiVsi
 
 
 
 
 

Projekt sofinancira Ministrstvo za zdravje RS

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.