Nacionalna kampanja Bodi odličnjak!

Zdravstvena kampanja za omejevanje individualnega in družbenega bremena diabetesa Bodi odličnjak! poteka v Sloveniji že od leta 2012.
V letu 2017 smo postavili v središče kampanje opozarjanje na pasti diabetesa na katere bomo opozarjali s sloganom "ODKRIJMO PASTI DIABETESA". 

Kampanjo Bodi odličnjak! organizira Zavod za izobraževanje o diabetesu s številnimi partnerji, v letu 2017 pa jo podpira tudi Ministrstvo R Slovenije za zdravje.

Kampanja Bodi odličnjak!  je izrazito preventivna, saj je njen osnovni cilj preprečevanje diabetesa, zato je usmerjena v težje dosegljive ciljne skupine in poteka na področju cele Slovenije. Vrh doseže vsako leto pred svetovnim dnem diabetesa 14. novembrom.

Kampanja Bodi odličnjak! poteka:

  1. na diabetes INFO točkah
  2. z oglaševanjem na javnih površinah
  3. preko časopisa DIABETES, ki izide pred svetovnim dnem diabetesa

1)  V letu 2017 bodo postavljene naslednje DIABETES INFO TOČKE

  • Izobraževalno družabni dogodek Čarobna jesen 
  • Festival za 3. življenjsko obdobje, Cankarjev dom, 28. - 30. september 2017
  • Sejem Narava Zdravje, 12. – 15. november 2017


PROGRAM
 diabetes INFO točk:  usposobljeni sodelavci (višji letniki medicine) merijo obiskovalcem krvni sladkor in holesterol, delijo brezplačne publikacije o diabetesu, in svetujejo, potekajo degustacije zdrave hrane ( brez sladkorja, z manj maščob in večjim deležem vlaknin).  

2) PLAKTIVAT NA TEMO DIABETESA

V partnerstvu z družbo TAM-TAM je diabetes letos postal tema s katero se bodo spoprijeli najboljši grafični studiji, agencije in oblikovalci ter poskušali ustvariti plakat, ki bo prepričal da Diabetesa NI. Ampak JE, kar je geslo letošnjega Plaktivata. V jesenskem in zimskem času bo na javnih površinah večjih slovenskih mest, postavljenih 500 velikih plakatov, ki bodo tako oblikovalski kot sporočilni presežek. Lansko leto ste verjetno opazili plakat, ki je bil plod natečaja v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije na temo: Poženi se v tek, sicer pa je na Slovenskem oglaševalskem festivalu slavil že prvi projekt z naslovom Beg možganov (plakat France Prešeren) in tudi kasneje so njihovi plakati prejeli najvišja priznanja. Vsi, ki bi si želeli predstaviti svojo idejo kako javnost opozoriti na nevarnosti diabetesa ste vabljeni na spletno stran: http://tam-tam.si/plaktivat-go-diabetesa-ni-ampak-je/, le pogumno!

         


3. KREATIVA KAMPANJE NA MESTNIH AVTOBUSIH
mestni avtobus v Ljubljani bo od junija 2017 do junija 2018 vozil na zunanji površini kreativo kampanje.  


4. STROKOVNA PUBLIKACIJA DIABETES 

Je poljudnostrokovna publikacija, ki jo pripravljamo v sodelovanju z diabetologi, prehranskimi in drugimi strokovnjaki kot pregled najzanimivejših tem o diabetesu. Izid: 29. sept. 2017.  V zavidljivi nakladi 150.000 izvodov se pošlje v široko distribucijsko mrežo, kjer je na voljo brezplačno: zdravstvo, lekarne, društva diabetikov, bencinski servisi, železniške postaje itd, letos bo priložen tudi časopisu Delo.

 

 

KAMPANJO BODI ODLIČNJAK SOFINANCIRA MINISTRSTVO R SLOVENIJE ZA ZDRAVJE

 

 2016

2015                                                       2014

        

2013                                                         2012

       


 

 

                    

 

 

 

Komentarji

  • ukucqaxe

    29.01.2017

    Citiraj
     
    http://dapoxetine-onlinepriligy.net/ - dapoxetine-onlinepriligy.net.ankor ventolinsalbutamol-buy.org.ankor http://ventolinsalbutamolbuy.org/
  • EmmettdeF

    18.01.2017

    Citiraj
     
    Polecam gdzie inwestować małe kwoty albo polecam to http://bulls.net.pl/
  • Bodi

    14.09.2015

    Citiraj
     

    Jasna79

    14.09.2015

    Pridete kaj na Koroško?

    Zaenkrat ni v načrtu, bomo pa razmislili in poizkusili kaj dogovoriti. Vsekakor pa konec septembra dobite na Koroško strokovno publikacijo Spremenimo diabetes (Petrol, lekarne...).
  • Jasna79

    14.09.2015

    Citiraj
     
    Pridete kaj na Koroško?
  • NotSOhard

    21.10.2014

    Citiraj
     

    Jurc82

    17.07.2014

    Sladkorno se da obvladati!


    Sam sem shujšal za 12 kg in sladkor mi je padel skoraj na normalo. Nekaj podobnega kot pri ambasadorju kampanje
    Gojcu torej. Se je pa potrebno potruditi. Brez muje se še čevelj ne obuje.
  • rOLLON

    21.07.2014

    Citiraj
     
    Seveda, le z trdo voljo in optimizmom. Sam sem bolj pristaš preventive, podobno kot je usmerjena tale akcija, saj je na splošno tako, da je vsem (farmaciji) boljše, da več ljudi zboli. Kam bi pa prišli, če bi bili vsi zdravi.
  • Jurc82

    17.07.2014

    Citiraj
     
    Sladkorno se da obvladati!
  • JimJam

    10.02.2014

    Citiraj
     
    ok
  • Moni

    20.11.2013

    Citiraj
     

    Tone T

    17.08.2012

    Bravo za to kampanjo, sem novo dkriti diabetik in tole ti, da malce več upanja.


    Ja tudi meni, upam, da še nisem prepozna :(
  • Moni

    20.11.2013

    Citiraj
     
    Sem že drugje napisala, ampak še enkrat, čestitke!
 
Prvi12345ZadnjiVsi
 
 
 
 
 

Projekt sofinancira Ministrstvo za zdravje RS

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.