Kampanja Bodi odličnjak!

POROČILO za leto 2014

Tretje leto nacionalne kampanje za spreminjanje diabetesa Bodi odličnjak! je zaključeno. Organizator Zavod Diabetes je v sodelovanju s številnimi partnerji poskrbel, da se je letošnje sporočilo Radujmo se zdravju! razširilo po vsej Sloveniji.  

V javnosti je zaokrožila navdihujoča zgodba letošnjega ambasadorja igralca Gojmirja Lešnjaka 
Gojca, ki je po diagnozi diabetes tip 2 spremenil življenjski stil in shujšal na normalno težo. Danes je njegov krvni sladkor odličnih 5. 
Prav to sporočilo, da je treba spremeniti življenjski stil, smo želeli prenesti med ljudi in jih motivirati, da zmorejo tudi sami. Pozitivni odzivi, slišane zgodbe o spremembi življenjskega sloga, v vrsti čakajoči ljudje na diabetes INFO točkah, spremljevalci kampanje, ki so odšli z nami na Vlak zdravja, vse to dokazuje, da je kampanja Bodi odličnjak! primer dobre prakse v preprečevanju diabetesa.

Glavne postaje kampanje

  1. Hrib Pance v bližini Ljubljane, mesec maj: z ekipo profesionalcev Videa medie smo v čudovitem pomladnem okolju posneli video film kampanje, v katerem igralec Gojmir Lešnjak navdušeno vzklikne  »Radujmo se zdravju!«  Odslej v Sloveniji povezujemo skrb za zdravje z občutjem radosti.
  2. Ljubljana, mestni avtobus,  junij: kampanja dobi svoj prostor na zunanjih površinah mestnih avtobusov v Ljubljani. Sporočilo Radujmo se zdravju! (z logotipi partnerjev) se bo po ljubljanskih ulicah “vozilo” do konca leta 2014, skupaj 7 mesecev. Po ocenah Media Bus d.o.o. je sporočilo dnevno vidno 150.000 udeležencem v prometu.
  3. Slovenija, julij: v sodelovanju s podjetjem Europlakat  je ob cestah ter na avtobusnih postajah večjih slovenskih mest postavljenih 380 city lihgt plakatov s kreativo kampanje, na ogled so bili 30 dni. Ponovno so bili postavljeni pred 14. novembrom, svetovnim dnem diabetesa.                                                                                 
  4. Slovenija, konec septembra: izide 3. letnik časopisa DIABETES s pregledom najzanimivejših tem o diabetesu v preteklem letu. Brezplačnik v zavidljivih 200.000 izvodih pošljemo v distribucijsko mrežo, ki dosega tudi težko dosegljive skupine prebivalstva,  ki jih diabetes tipa 2 najbolj ogroža. Časopis je na voljo: na blagajnah Petrolovih bencinskih servisov, v Mercator centrih, na postajah  Slovenskih železnic in v lekarniških zavodih ter v zdravstvenih ustanovah po vsej Sloveniji. Priložen je oktobrski izdaji revije Dita in časopisu Delo, sobotna priloga, 25. oktober 2014.
  5. V Grand hotelu Rogaška 27. septembra organiziramo Diabetični dan, predavata prehranska poznavalka Darja Lovšin in diabetolog Damjana Justinek.
  6. Festival za 3. življenjsko obdobje, Cankarjev dom, 29. september – 1. oktober:  na  razstavnem prostoru kampanje, ki je odlično obiskan, si v treh festivalskih dneh krvni sladkor izmerijo 604 obiskovalci. Vsi prejmejo plastenke Donata Mg in vzorčke Enemon diabetesa. Poteka svetovanje, na voljo so publikacije o diabetesu.
  7. Vlakom zdravja  se 3. novembra odpeljemo na Jesenice in poskrbimo, da si potniki med vožnjo izmerijo krvni sladkor. Vsi prejmejo časopis Spremenimo DIABETES in vzorčke Enemon diabetesa ter plastenke Donat Mg.
  8. Diabetes info točke v petih Mercator centrih (Ljubljana, Maribor, Celje , Kranj, Novo mesto),  4. do 12. november. Izmerjen je najvišji krvni sladkor, 19,1 mmol/l, obiskovalcu, ki še nima diagnoze diabetesa.
  9. V drugi polovici oktobra se na LCD zaslonih vseh mestnih avtobusov v Sloveniji (razen v Ljubljani) začne 30 dnevno predvajanje videa kampanje.
  10. V soboto 8. novembra kampanja Bodi odličnjak! zavzame podhod Maximarketa. Preko 100 meritev krvnega sladkorja,  publikacije, obiskovalcem delimo vzorčke Enemon diabetesa in Donat Mg.
  11. 8. do 15. november, ljubljanski potniški promet: na LCD zaslonih vseh mestnih avtobusov se predvaja PR novica in video kampanje. Še nikoli doslej ni bilo mogoče med vožnjo z avtobusom  izvedeti toliko o diabetesu.
  12. Sejem Narava Zdravje, 13. – 16. november,  zaključek nacionalne kampanje za spreminjanje diabetesa Bodi odličnjak! Razstavni prostor kampanje privablja številne obiskovalce, naredimo 952 meritev krvnega sladkorja, poteka prehransko svetovanje,  degustacija Enemon diabetesa,  razdelimo preko 1000 plastenk Donat Mg.

Največja kampanja za preprečevanje diabetesa v Sloveniji je bila letos deležna velike pozornosti medijev, predvsem televizije, ki je o kampanji poročala v najbolj gledanih oddajah: poročila  TV SLO, Tednik, Dobro Jutro, Vizita na POP TV itd. Video kampanje je ob svetovnem dnevu diabetesa 5- krat brezplačno objavila TV Slovenija.

Kampanja Bodi odličnjak! se je na svetovni dan diabetesa, 14.11., uradno zaključila, še vedno pa potekajo aktivnosti, ki zagotavljajo stalno iskro pod pepelom do naslednje etape.

 

Komentarji

 
 
 

Projekt sofinancira Ministrstvo za zdravje RS

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.