Portal DIABETES.SI
Bezenškova ulica 18, Ljubljana
T: 01 542 50 04
Kampanja leta 2012 v številkah: |
Opravljenih meritev sladkorja 2.271 |
Nad 7mmol/l 276 |
Nad 9 mmol/l,brez diagnoze 54/40 |
Nad 11mmol/l,brez diagnoze 51/11 |
Časopis Spremenimo |
Kampanja leta 2013 v številkah: |
Opravljenih meritev sladkorja 2.831 |
Nad 7mmol/l 445 |
Nad 9 mmol/l,brez diagnoze 23 |
Nad 11mmol/l,brez diagnoze 69/16 |
Časopis Spremenimo |
Kampanja leta 2014 v številkah: |
Opravljenih meritev sladkorja 2.000 |
Nad 7mmol/l 216 |
Nad 9 mmol/l,brez diagnoze 23/23 |
Nad 11mmol/l,brez diagnoze 16/9 |
Časopis Spremenimo |
17.08.2012
Odličnjak v premagovanju diabetesa Pero Brkovič je s 45 kilometrskim pohodom od Zagorja ob Savi do cvetlične nasaditve simbola kampanje v Mozirskem gaju 20. julija točno ob 13.45 oznanil uraden začetek največje slovenske akcije proti diabetesu.
V Mozirskem gaju se je 20. julija začela največja slovenska kampanja proti diabetesu, bolezni, ki se širi z močjo epidemije in zajema vse mlajšo populacijo. Kampanjo Krvni sladkor čista 5. Bodi odličnjak! so zasnovali v Zavodu DIABETES, njena ambasadorja pa sta priljubljeni igralec Matjaž Javšnik in prvak v nordijski hoji Pero Brkovič, ki je s 45 kilometrskim pohodom od Zagorja ob Savi do cvetlične nasaditve simbola kampanje v Mozirskem gaju točno ob 13.45 oznanil uraden začetek kampanje.
Cilj Perota Brkoviča, ki je pred petimi leti ob 150 kilogramih in 39 milimolov krvnega sladkorja v svoj življenjski stil vpeljal nordijsko hojo, je bila "Čista 5", simbol kampanje, zasajen iz 420 rdečih in belih begonij v obliki kapljice krvi s številko 5. To je normalna vrednost krvnega sladkorja, pri kateri se ni bati diabetesa ali zapletov bolezni, če je diagnoza že podana. Cvetlični simbol je prispeval Mozirski gaj kot podpornik akcije, za uspešno izvedbo dvometrskega cvetličnega nasada pa sta poskrbela legenda Mozirskega gaja vrtnar Jože Skornšek in njegova hči Elica Bele.
Cvetlični simbol v obliki krvne kaplje so si ogledali številni obiskovalci, predstavniki medijev in ambasadorji kampanje. Med njimi ni manjkal niti Matjaž Javšnik, ki je zasnoval slogan »Ne vrži puške v sladkorni trs«. Kampanji so zaželeli veliko uspeha tudi predstavniki farmacevtske družbe NovoNordisk, ki z inzulini pokriva glavnino potreb na slovenskem trgu in je glavni pokrovitelj kampanje.
Rdeče beli cvetlični nasad bo vse do jeseni opozarjal obiskovalce prelepega Mozirskega gaja o pomenu normalnega krvnega sladkorja in nevarnosti diabetesa.
Mozirski gaj podarja bralcem portala diabetes.si kupon za 20% popust pri obisku tega čudovitega parka. Kupon si lahko natisnete v sosednjem članku.
Stanka
21.08.2012
Citiraj