Kampanja leta 2012 v številkah:

Opravljenih meritev sladkorja     2.271

Nad 7mmol/l                                     276

Nad 9 mmol/l,brez diagnoze       54/40

Nad 11mmol/l,brez diagnoze      51/11

Časopis Spremenimo
Diabetes (distribucija)            200.000

Kampanja leta 2013 v številkah:

Opravljenih meritev sladkorja    2.831

 Nad 7mmol/l                                   445

Nad 9 mmol/l,brez diagnoze         23

Nad 11mmol/l,brez diagnoze    69/16

Časopis Spremenimo
Diabetes (distribucija)           200.000

Kampanja leta 2014 v številkah:

Opravljenih meritev sladkorja    2.000

 Nad 7mmol/l                                    216

Nad 9 mmol/l,brez diagnoze      23/23

Nad 11mmol/l,brez diagnoze      16/9

Časopis Spremenimo
Diabetes (distribucija)           200.000

 
 
 

Videospot z Matjažem Javšnikom

Videospot z Gojmirjem Lešnjakom-Gojcem

 
 
 

V Mozirskem gaju začetek kampanje

17.08.2012

Odličnjak v premagovanju diabetesa Pero Brkovič je s 45 kilometrskim pohodom od Zagorja ob Savi do cvetlične nasaditve simbola kampanje v Mozirskem gaju 20. julija točno ob 13.45 oznanil uraden začetek največje slovenske akcije proti diabetesu.

V Mozirskem gaju se je 20. julija začela največja slovenska kampanja proti diabetesu, bolezni, ki se širi z močjo epidemije in zajema vse mlajšo populacijo. Kampanjo Krvni sladkor čista 5. Bodi odličnjak! so zasnovali v Zavodu DIABETES, njena ambasadorja pa sta priljubljeni igralec Matjaž Javšnik  in prvak v nordijski hoji Pero Brkovič, ki je s 45 kilometrskim pohodom od Zagorja ob Savi do cvetlične nasaditve simbola kampanje v Mozirskem gaju točno ob 13.45 oznanil uraden začetek kampanje.

Cilj Perota Brkoviča, ki je pred petimi leti ob 150 kilogramih in 39 milimolov krvnega sladkorja v svoj življenjski stil vpeljal nordijsko hojo,  je bila "Čista 5", simbol kampanje, zasajen iz 420 rdečih in belih begonij v obliki kapljice krvi s številko 5. To je normalna vrednost krvnega sladkorja, pri kateri se ni bati diabetesa ali zapletov bolezni, če je diagnoza že podana.  Cvetlični simbol je prispeval Mozirski gaj kot podpornik akcije, za uspešno izvedbo dvometrskega cvetličnega nasada pa sta poskrbela legenda Mozirskega gaja vrtnar Jože Skornšek in njegova hči Elica Bele.

Cvetlični simbol v obliki krvne kaplje so si ogledali številni obiskovalci, predstavniki medijev in ambasadorji kampanje. Med njimi ni manjkal niti Matjaž Javšnik, ki je zasnoval slogan »Ne vrži puške v sladkorni trs«. Kampanji so zaželeli veliko uspeha tudi predstavniki farmacevtske družbe NovoNordisk, ki z inzulini pokriva glavnino potreb na slovenskem trgu in je glavni pokrovitelj kampanje.

Rdeče beli cvetlični nasad bo vse do jeseni opozarjal obiskovalce prelepega Mozirskega gaja o pomenu normalnega krvnega sladkorja in nevarnosti diabetesa.  

Mozirski gaj podarja bralcem portala diabetes.si kupon za 20% popust pri obisku tega čudovitega parka. Kupon si lahko natisnete v sosednjem članku.

 

Komentarji

  • Stanka

    21.08.2012

    Citiraj
     
    Kako lepo, bravo! Sigurno grem ta vikend pogledati, upam, da še cvetijo.
 
 
 

    

          

       

   

 

 

  

 

    

  

 
 
 

Projekt sofinancira Ministrstvo za zdravje RS

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.